Kizlar gurbetteyim ve yardim alabilecegim kimse yok ve sali gunu tasiniyoruz bebegim 7 aylik. Evi toparladik ama tasinma gunu nasil olacak nasil yapilir bilmiyorum. Esyalar tasinana kadar kalabilecegim bir yer var. Esyalar tasindiktan sonra eve gecerim diye dusundum ama evin o tozuna bebegimi sokacagim :( tasinma sureci vs onerisi olan var mi