Benim oğlumdada ilk ¾ atına kadar emzirirken mesela yada kucakta tutarken bacakları kolları morarıyordu neresine baskı olursa banyodada oluyordu şuan 6aylık geçti.Dolaşımla alakalı olabilir dediler bende sağlık ocağına aşıya gittiğimde ebeye sordum o da önemli değil dolaşımsal bi sorundur dedi büyüyünce geçti