elfipek14 Merhaba kızlar acaba şuanda aranızda işsizlik ödeneği alan var mı ne kadar alıyorsunuz ya da prim gün sayınız nedir? Benim prim gün sayım 2050 sizce ne kadar alırım işsizlik ödeneği?
stupendouss Çalıştığınız güne göre kaç ay alacağınız belli olur internette yazar tam bilmiyorum sanırım 10 ay falan alırsınız. Aldığınız maaşa göre hesaplanır alacağınız ödenekte