3 ay 4 günlükken başladı , bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim. 3. ay atağından çıktım , buna girdim . Şuan 3 ay 10 günlük , 6 gündür yoğun bir şekilde devam ediyor 🥹 Çok yoruluyorum , var mı aynı şeyleri yaşayan bacılarım ? Oturup ağlıyorum ağlıyorum , bacaklarım belim sızlıyor artık . Uyku uyuyamıyorum, yarın da aynısı olacak diye düşünmekten . Ne zaman biraz da olsa azalır ? Yani şuan çok yoğun geçiyor. İlk zamanlar mı en yoğun zamanları ? Gerçekten kafayı yemek üzereyim