Kızlar bebeğim 5 gün sonra 5 ayını dolduruyor . Son 2 haftadır yemeklere çok hevesli hep istiyor elimden alıyor ağzıyla tadına bakıyor severse devam ediyor sevmese bırakıyor . Neyse asıl konuya geleyim . Bebeğim uslu sakin bir bebek ama hala gece uykularımız düzelmedi kesintisiz uyku asla olmuyor sabaha kadar haddinden fazla uyanıyorum artık çok yoruldum . Her kalktığında da emziriyorum . Bebeğim az ama sıkı emen bir bebek . Acaba ek gıdaya geçtiğim zaman akşam yemeğini verdiğim de uykusu daha mı düzenli uzun olur ? Aç olduğu için mi defalarca uyanıyor acaba diye düşünüyorum . Anneler ek gıdaya geçtikten sonra gece uykularınız nasıl oldu ?