Bizim de başımıza geldi, göbeğimiz 6 günlükten düştü. Yoğun bir kanaması yoktu ama zıbınları hep damla damla kan oluyordu bizde hastaneye götürdük gümüş nitrat uygulanıp k-vit iğnesi yapıldı kanama durması için yapılan bir iğneymiş. Ama bizim göbek bağımız bir türlü kapanmadığı için kanaması durmadı bir daha götürdük bir kez daha gümüş nitrat uygulandı bir daha hiç kanaması olmadı ama bu dönemde altını açtıkça babusol temizleme spreyiyle temizledim. O spreyi alıp kullanmanızı öneririm zaten uygun bir şey. 2 gün daha devam ederse ondan sonra doktora gösterebilirsiniz bence korkulacak bir şey değil fakat ihmal etmemek gerek.