simseklivekalpli Keçiörendeyim. Saat 11den beri aralıksız yağıyor. Her yer kaza haberi. Bir tek burası değil dimi hala bir kar tatili alamadık da. Neresindesiniz/ne kadar kar var?
Pamukhanim_ simseklivekalpli Denizli de yok baya yağmur var ama gece için uyuri yaptılar yağsın diye dua ediyoruz yağarsa eşimin iş yeride tatil
metemom_ barbiee_ ay sorma o da bizi buldu tam eşim evdeydi olan yapmıştık kafamızı dışarı çıkartamadık
simseklivekalpli fikrettekinbassoy günlerdir alarm veriyorlar beklemedeyim. Olmayan karın tatili verildi biz oturduk bekliyoruz verilsin de çocuklar rahat etsin diye 🤦🏻♀️
simseklivekalpli Pamukhanim_ hadi insaAllah. Saatlerdir aralıksız yağana daha vermediler ama hahahahah
simseklivekalpli gizememre sizi izlemedeyim egerrr bizden az yağarsa çok kötü şeyler olacak hahahahsah
Pamukhanim_ simseklivekalpli yok eşim beton şantiyesinde çalışıyor hava - ye inerse veya hafif bir don şüphesi olursa tatil ediyorlar
simseklivekalpli gizememre hep takipteyim sadece taşımalı eğitime ara verilmiş buralar da kırsal valimmm
alinmom simseklivekalpli Silivri’den selamlar 👋🏻 henüz kar yüzü göremedik aralıksık yağmur yağıyor. Yaralılara da allah acil şifalar versin canım. ❤️🩹