2025mucizem prensesveannesi1 aynı durumdan muzdaribim az önce hemşiremizin önerisi ile fitil aldık ve bı firtt yaptı rahatladık 😛
mervis112 prensesveannesi1 benim bebeğim de öyle olunca karnına ayaklarına saatlerce masaj yapıp yaptırıyordum videoları vardı nette bakabilirsın
beginnerrmomm prensesveannesi1 fitil yapabilirsiniz gliserin kansuk ismi bunu yaptıktan sonra eğer sürekli kabızsa doktora danışın mutlaka
murek Ben 2 ay uğraştım ek gıdayla düzeltmeye çalıştım 2 ay sonunda kanlı dışlı ile hastaneye yattık sakın ihmal etme şuan tedavi görüyo duphalac kullanıyoruz deneyebilirsin 2 yıl kullanacak dedi doktor bebeğim 9 aylık 10 ml veriyorum günde
murek prensesveannesi1 bence kan falan yoksa götürme ama yarın duphalac başla derim yarına kadar ağlamıyorsa çok kötü değilse bana eczane vermişti doktora gitmeden kullanmadım ama keşke kullansaymışım ama eğer ağrılı ıkınması varsa geç olmadan götür bence
prensesveannesi1 Aklimideliricem bugün çok zorlandı bi baktım kıpkırmızı olmuş geliyor çıkartamıyor geri gidiyor afedersiniz
Aklimideliricem prensesveannesi1 kaç aylık yani sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal diyolar. Öyle çok zorlanıyorsa götür istersen lavman yaparlar boşa çekmez öyle 🥹
murek prensesveannesi1 ozaman götür bence bizim de öyle oldu çocuk ağlamaya başladı sonra kan gelince koşa koşa gittik bağırsaklarında da sıkıntı çıktı şuan baya uğraşıyorum yani
yudum_kursun Ilık duş aldır zeytinyağı ver ağzından bi çay kâğısi ve mskatina zeytinyağı sür masaj yap karnına saat yönünde açılır inşallah canım birde ev sıcaklığı nasıl sıcak su koy ayaklarının altına
sinemisxs Günkurusunu ve armutu haşlayıp verıyordum püre halimde çok çok iyi gelmişti zeytin yağında ekliyordum