SedaNurAtlan 3 yaşındaki kızım 2 aydır 4-5 kere hasta oldu öksürük burun akıntısı, ateş en fazla 37.5 oluyor başının ağrıdığını söylüyor ne yapmam lazım bağışıklığı mı düşük
mervis112 SedaNurAtlan benim oğlumda 3 yasında kreşe gidiyor 1 ayda 3 kez 2 ayda 4 5 kez hasta oldu aşırı canım sıkılıyor normal düzeldi dedim kulak enf oldu antibiyotik asla içiremiyorum zaten çok seçici yemek konusunda ilaç da içmiyor kusuyor zorla içerince cok yıprandım 5 aylık bebeğim de var ona da bulaşıyor
ZmrNsa09 SedaNurAtlan ayni durumdayz benim kızımda 5 yasinda yaklasik 4 aydir 5-6 kez hasta oldu diyebilirm ilaca.basliyoruz antibiyotik kullaniyo mecburen bitmeye yakin iyilesiyo biraz ilac bitiyo tekrar hastalniyo maksimum 1 hafta iyi sonra hasta..bıktm artk 3 aylik kardesi var onada bulastriyo bide asırı zayf cok istahsiz bi cocuk zaten hastalaninca agzina bir lokma sokmak icin kırk takla atiyorum bu sefer yemedigi icin midesi bulaniyo bagirip ağlamaya basliyo resmen yaz gelsin diye dört gözle bekliyorum
mervis112 ZmrNsa09 aynı geceleri öksürük krizi öksürmekten kusuyor yemiyor zaten bi kaşık yediği de cıkıyor b12 d vit demir yerlerde onun da ilacını içmiyor gittim farklı jelibonlu vitaminler aldım onu bile yemiyor yıprandık gerçekten hastanelerden cıkamıyoruz
beybitolat SedaNurAtlan sarımsakları bıçakla küçük küçük doğrayın üstüne bikaç damla limon ve bal ekleyin suyla yutsun