pembekalanchoe Kızlar evde kullanıp memnun olduğunuz lazer cihazlarınızın marka modeli yazar mısınız ?
Cennet_kusu2891 pembekalanchoe luan bende acura markasını araştırıyorum sınırsız atış vaat ediyor fiyatıda uygun
gulsahh0 Bir arkadaşımın önerisiyle trendyol üzerinden riomi marka aldım. Düzenli olarak 10 seans klinikte lazer yaptırdıktan sonra artık arada bir tek tük çıkanlar için kullandım gayet memnun kaldım
feyzatsdmr gulsahh0 evt görumcem riomi aldı benimde hem aşırı uygun hem de cok kullanışlı acı yapmıyor bende aldım 1 aydir kullanıyorum duzneli kullanacağım daha öncesinden 6 seans lazere gitmiştim azalmıştı tuylerim şimdi inşallah tamamen biteceğini düşünüyorum bu cihaz ile
figencik Philipsin olanları bende istiyorum ama reklamlarda 1,5 yıl pürüzsüzlük diyor. O ne demek anlayamadım. Kullanınca belli bir süre mi çıkmıcak. Daha sonra yeniden tüyler çıkabilir mi yani. Kullanan varsa beni bi aydınlatabilir mi?
Alyaberen_ pembekalanchoe philips Lumea bir defa kullandim yorum yapmak için çok erken bakalım sonuç ne olacak
kaandurumoms pembekalanchoe philips lumea almıştım hamileyken doğumdan sonra yaklaşık 4 aydır kullanıyorum sadece bacak ve kolda. ciddi anlamda tüydeki sıklık azaldı tamamen uyutması için biraz daha zamanım var düzenli yapmakta şart
pembekalanchoe kaandurumoms ya bazıları beğenmemiş onu. İlk ben de onu düşündüm ama . Teşekkür ederim.
caniminikizleri pembekalanchoe kız kardeşim Philips aldı çok memnun bende ise riomi buz lazer var asırı memnunum ikimizde trendyoldan aldık kendime en iyi yaptıgım şey bu olsa gerek diye düşünüyorum bence alın aldırın 😄