Kızlar bebeğim 6.5 aylık geçen ay ki kontrolünde ayda 300 gr almış sadece, doktor artık ek gıda istıyor o yüzden düşük gelmiş kılosu demişti ama ek gıda ile çocuk doymuyor sadece tadımlık alıyor. Ben 3 gündür biberonla mama vermeyi deniyorum ama içmiyor Hipp denedim içmedi aptamil aldım çay bardağından az az verdim içti ama biberonla her iki mamayı da içmiyor lansinoh Avent chicco denediğim biberonlar, fikri olan varmı nasıl alıştırabilirim biberona ? Beni emerken aynı zamanda memeden mamaya nasıl geçirebilirim