Malum olaylar sonrası sma comfort bırakıp yerine bebelac kullanmaya başladık fakat normalde 90 içince doyan çocuk şimdi daha da istiyor gece acıkıp daha sık uyanıyor. Başka yaşayan var mı böyle bir durum mamayla mı alakalı diye tekrar sma verdim yine doydu