Zeynep0310 Kizlar Beylikdüzü OSB bin ordan ev almayı düşünüyoruz yatırımlık nasil bir yer ankarada yaşıyoruz normalde İstanbula hakim değiliz
yenibir Zeynep0310 güzel bir yer tabi belli yerleri mahalleleri bir kısmı güzel evleri çok güzel biz de alıcaktkk orda ama son depremden sonra vazgeçtik
Asyaveannesi04 Zeynep0310 25 senedir bir beylikdüzülü olarak çok güzel, evlendim hala Beylikdüzü’nden kopamıyorum😅😅ve ev fiyatları da kiralıklar bile eski yapılar bile 25-30dan aşağı değil yatırımlık çok iyi yani
Zeynep0310 yenibir o düşündürüyor beni yeni bina alacağız zaten de yenilerde mi riskli yani zaten yüksek katlı bina istemiyoruz beş katlı en fazla
Zeynep0310 Asyaveannesi04 Beylikdüzü OSB tarafları iyimi sizce sıfır bina alacağız zaten yeni bitti inşaat depremden korkuyorum biraz da ama bilmiyorum ilerde tasinadabiliriz o yüzden güzel bir muhit olsun istiyorum evler uygun aşırı pahalı değil
yenibir Zeynep0310 yani oranın zemini güzel olmadığı için sıfırda olsa pek işe yaramazmış tanıdığımız bir emlakçı öyle demişti denizde yakın falan sıkıntı bizde vazgeçtik üç katlı var ama tabi karar sizin tabi onum dışında güzel yer ama
yenibir Zeynep0310 orayı pek tavsiye etmem 😊orda oturan tanıdıklarım söylediler ama oda heryer gibi beli başlı yerleri iyi değilmiş iyice araştırıp almak lazım
yenibir Zeynep0310 orası çok güzel 😍bizde inşallah seneye orda almayı düşünüyoruz aile ortamı için ideal bir yer bence