1cocukannesi_1 ikinci doğumum, ikisi de sezaryen, hiçbir çocuğum sarılık olmadı.sarılık olma sebebi de açlıktan, gözünü açacak, ağlayacak dermanı yok. Sarılık bilirubin seviyesinin yükselmesinden kaynaklı, ne kadar süre aç ve yetersiz besin olursa sarılık artar. Sütü var da, ama az. Burda ajitasyon yapmaya gerek yok, mama zehir değil, söz konusu sağlık. İlk günler 10-20 ml süt anca çıkıyor. Saat başı 30 ml içiyor yenidoğan bebek. Siz hesabı yapın düşünün.