Oğlum 27 aylık eylülde kabız oldu baya kötü ağrılı olunca kakasını tutmaya başladı aslında kabız değil ama o kadar tutuyor ki bi süre sonra kabız oluyor.Tuvalet eğitimi sürecimiz olmadı bezi var ne yapabilirim bu süreci atlatan birilerine ihtiyacım var