Mamayı bıraktım oğluma tam 2 buçuk aylık ve 14 gündür kilo almıyor almamış hiç 4.500 kg çokta sık emzirmeye çalışıyorum saatlerce de memede kalıyor sütüm ucundan sıkınca da geliyor yine de almamış napacağım şimdi Etkili tutturuyoum çekiyorda aslında memelerim de boşalıyor son sütü veriyorum da ama almıyor kilo napacağımı şaşırdım şuan büyümüyor 😔
2500 kgdı bu arada mama destekli gittik günde 3 defa 60ml veriyordum.
Şimdi almayınca çok üzüldüm…
Mamayı bırakalı 1 hafta oldu bu arada.
Ne önerirsiniz