2 sene olacak gayet güzel kullanıyorum filtre derdi yok arkadan toz vermez sadece her alan için başlık değiştirmek gerekiyor başka bi derdi yok parasını hak ediyor evinizden gelip garanti kapsamında hizmet verip geri süpürgenizi kapıya getiriyor. Philips abartıldı ülkede. Eğer ki başka bir süpürge alıcak olsam eskilerin sulu rowentasını aldırdım efsane güzel çekiyor