Arkadaşlar gece 5 yaşındaki kızım kustu. Gün içinde iyiydi düzeldi yani. Ama öğleden sonra 15 aylık bebeğim kusmaya başladı ve dört defa kustu kısa aralıklarla. Az önce korka korka emzirdim onu da kustu.
Şu an çocuk aç ama ne yiyecek verebiliyorum ne emzirebiliyorum. Kusma dışında bir şeyi yok. Motis şurup vardı doktor daha önce vermişti bir çay kaşığı verdim. Başka ne yapmalıyım bekleyeyim mi yoksa direkt acile mi götüreyim?