asoaseasi Aslında bir hafta içinde artık alışmaları lazım. Oğlumda sürekli kaka yapıyor, gazlı. Dediğiniz gibi ıkınarak yapıyor benim oğlumda. Geceleri baya düzelmişti kıvranmıyordu maalesef mama değişiminden dolayı tekrar geceleri gazlanma oldu. Bir iki hafta falan mamayı değiştiğimiz için alışma süreleri oluyormuş genelde. Kusma vs olmadığı takdirde zamanla alışıyorlarmış yeni mamaya. Gayet normal diyor Chatgpt şuan bebeklerimizin böyle gazlı, sık kaka yapma, ıkınma gibi hallerini. Eğer kusma, köpüklü ishal gibi kaka, katı kaka gibi şeyler olmadığı sürece normalmiş ve bir iki hafta içinde geçiyormuş.