Minikkurbagam Marianne aa onu bilmiyorum bu ara vücudum da çok kaşınıyordu en iyisi hepsini almayayım
hemshireanne Minikkurbagam sadece kuru dut yemeniz demleyip içmeniz bile yeteli aslında😂 bukadar şeyle nereye kadar yani insan islaf eder😂
Asyaveannesi04 Minikkurbagam ben ı mom latte ve yeşil promalt içiyordum ilk kızımda, şimdi hamileyim yine aynılarını kullanmayı düşünüyorum çünkü baya faydasını görmüştüm 27 ay emzirdim kızımı😅
Minikkurbagam Asyaveannesi04 ı mom latteui kesmem o bana enerji de verdi çünkü. O kadar çok şey var ki piyasada insan ne alacağını şaşırıyor 😅
yagmur35yy Minikkurbagam deneyin eminim ise yarar şükür benim sütüm çok oldu bide bulgur pilavı yeşillik bunları yazmayı unutmusum😊
yagmur35yy Minikkurbagam hm anladım benim kızımda pek gaz sorunu yoktu belki ondan rahattım insalhta ise yarar hersey
dygskerem Minikkurbagam sütün kaliteli olması önemli kilo aldıran şey sütün kalitesidir ilk aylarda zaten 1-1500 kilo almaları normal benim bebeğim 3.200 doğdu iki aylıkken 6 kiloydu bunların hiç birini kullanmadım bol su ve sağlıklı beslenmeye protein ağırlıklı besinler tüketmeye özen gösterdim
simss124 Minikkurbagam Bestlak damla güzel, bol su ,kurudut,hoşaf,bulgur, yulaf güzel süt yapıyor ama en önemlisi stres olmamak ve uyku.