ikicocukannesi123
Tarhanayı annemler yapıyor ( ne olduğu belirsiz hazırlardan çok daha güvenilir)
Bebe bisküvisi vermedim (kendim yaptım korkunç kötü oldu😂)
İrmikli mamalar yapmadım , çorbasına , köftesine koyacağım zaman da evde normal kullandığımızı kullandım.
Tereyağını annem oğlum için yaptı özellikle ilk zamanlarda hazır kullanmadım.
Zeytinyağını soğuk sıkım ev yapımı alıyoruz , market yağı olmadığı için onuda evden kullandım vs vs