Merhaba , kızım 3,5 yaşında ikili kelimeleri var ama cümle kuramıyor. Dersini de anlatamıyor iletişim kuramıyoruz. Dil ve konuşma terapisti ine başladık kurum devlet hastanesinden. Rapor alabileceğimizi belirtti psikiyatriden randevu alıp gittik. İşitme testine cevap vermedi kulaklık takılmıştı. Uyutarak test istendi uyku şurubu verilmesini önerdiler testten önce
Siz olsanız şurup da verilecek yaptırırmıydınız ben kararsızım. Bir de RAM raporu alırsak test ücretini rapor karşılıcak bu iyi maddi açıdan kreşe de vermek istiyoruz yoksa ayda 35000 hem terapi hem kreş ücreti