alpaslanmom_ evet kuzenim de hastahane çalışanı normalde 12 üstünde yatış veriyoruz dedi ama sanırım doktorum diğer belirtiler olmadığından yatış vermedi çünkü idrarında kan yoktu kakası sarı idi ve hareketleri canlıydı maşAllah ondandır diye düşünüyorum 🌸