Kızıma çok güzel oyun kurdum. Çiçeklerimiz vardı ben çiçekçi oldum. Birde logoları kare şekilde dizdim içine hayvanlardan,minyatür oyuncak,araba koydum mahalle yaptım. Bende mahalle çiçekçisi oldum. Ben tek tek onları kendime getirdim konuşturdum çiçek alıyor gibi yaptılar. Kızımda sadece bebeğiyle uyutuyor,geliyor çiçek alıyor sonra beni izliyor. İzlesin de kendi öğrensin diye ses etmedim. Sonra kızıma dedim sen çiçekçi ol diye. Bende geçmiş olsuna gidiyorum diye çiçek aldım falan neyse sonra oyundan koptu koşturmaya başladı. Tek başıma kaldım. Dikkat eksikliği mi var bilmiyorum böyle olunca kendimi suçluyorum ben mi beceremiyorum.