denizbugra Merhaba, bebeğinizde tsh yüksekliği ile karşılaşıp ilaç başladınız mı ? İlacı ne zaman bırakma denemesi yapıldı
miraosman Doğduğundan beri kullanıyorum şuan 20 aylık bırakma denemesi yapıyoruz doktorun tahlil sonuçlarına bakarak tam olarak 2aya bırakırız.
Ftet miraosman kaç tsh değeri acaba benim bebeğimde yüksek ama henüz ilaç başlamadık 2 ayda 1 takipliyiz kan veriyoruz
miraosman Yok hiç bi sorun yaşamadık çok şükür levetiron 50 mg kullanıyordum şuan 25 mg kullanıyorum 5cc suyla sulandırıp 2cc veriyorum bitirecez diğer ay
miraosman Ftet şuan ilaçla 1.49 çıkıyor ilk doğduğunda çok yüksekti değeri 25 di ilaca doğar doğmaz başlandı bi hafta küvez sürecimiz olmuştu