skysoulmama Çok spor olmak istemiyorum ama abiye gibi de giyinmek istemiyorum. Diz üstü bir elbise arıyorum aslında ama ya çok abiye duruyor ya çok spor ve şık durmuyor siz neler giymiştiniz?
aslhnkrts skysoulmama krem keten pantolon , mint yeşili gömlek ve krem şal , beyaz spor ayakkabı . Biz dışarda foto çekimi ve pasta kesimi yapmıştık yeterki oldu
cokbilmismom skysoulmama elbise giymedim bebekle hiç rahat olamıyorum çünkü bide ongun çok hareketli oluyoruz alt üst takim giydim bürümcük kumaş altı mint rengi üstü gömlek gibi düğmeli ekru rengiydi. Spor şık bir şeydi
yagmur35yy skysoulmama dize kadar cicekli yandan yırtmaçlı kolları kısa ve buzgulu bir yazlık elbise giymistim trenyoldan
skysoulmama hazale966 Ay kız bebiş konsept çok tatlı olmuşsunuz 🥰 Benim bebeğim de erkek bebek mavisi düşünüyorum ben de
gg3848 skysoulmama benim kızımın doğum günü eylül ayındaydı evde de olduğu için uzun beyaz bir elbise giymiştim uçuş uçuş olanlardan
surprizbebe skysoulmama askılı teiko bi elbisem vardı pembe beyaz desenli. Onu giydim. Kızım da pembe tütü etek ve beyaz tshirt giymişti. Onun önüne geçmek istemedim kıyafetimle.
ShutUp skysoulmama Konseptimiz papatya o yüzden eşim beyaz tonlarda, ben ise sarı tonlarda giyineceğim ki muhtemelen düz, günlük ve abartısız (ev ortamında olacak çünkü) bir elbise olur.
feyzatsdmr skysoulmama konsept reng8 krem siyah beyazdı bizim ben siyah beyaz balon kollu bir elbise giydim çok şık ama abartmayavak şekildeydi kalabalıktı doğum günü o yüzden oğlum da siyah beyaz çizgili bir tulum giydi spor tarzda eşimde krem pantolon krem gömlek bu kadar
smileylaylom skysoulmama dün oğlumun doğum günüydü o kırık beyaz-krem rengi şort-tshirt bi takım giydi tshirtinde batan güneş var. Güneş konseptli doğum günüydü. Eşimle bende beyaz tshirt mavi kot pantolon giydik evde kutlama oldu
bestber Mekanda kutlamıstık temmuz ayında askılı diz altı düz siyah bi elbise altına da siyah ayakkabı giymistim bence ne cok abartı ne de cok sadeydi