gamzesezer SMA mama kullanıyorduk oğlum 2.03 güne bir bazen fitilli kakasını yapıyordu apt ile geçtik probiyotikli olan günde üç kere yapar oldu sorun olur mu anne sütü ve mama alıyor bu durumu yaşayan var mı
mormnkse23 gamzesezer zannetmiyorum sorun olacağını bizim de 2-3-4 kez yapardı kakasını kilosu da gayet iyiydi büyüdükçe kaka sayısı da azalıyor
aly2304 gamzesezer bizim şuanda günde 1 bazen 2. bazen 2 3 günde bir. işte bi süre önce günde 4 5 defa yaptı ama sorun olmaz demişti bilemiyorum
sedoo11 Biz de 2 ay13 günlüğüz bizim de ilk ay nerdeyse her gün yapardı,şimdi iki üç günde bir yapiyor ben de bilemiyorum insan endişeleniyor