symstf olkc çocuğunuz ileride köpeklerden korksun istiyorsanız devam edin tabi. Nereden geliyor aklınıza böyle şeyler.
cudana olkc yani bu mantıklı olabilir mi sizce de, hayatı boyunca sizin yüzünüzden köpeklerden korkacak, gördüğünde travması olacak, sevgiyle büyüyeceği yerde korkuyla büyüyor. Umarım şakadır bu soru gerçekliğine inanmak istemiyorum
Deletedmom2987 Kitsu troll değilse bende adımı değiştiricem. Ben oğluma, köpek havlayınca dışarıda korkma anneciğim o dışarıda biz evimizde güvenli yerdeyiz bize bişey yapamaz diyorum bu da köpek geliyo uyu diyormuş ah o köpek ısırsa seni
olkc Deletedmom2987 neden on yargili davraniyorsunuz arkadaslar ne trolu bebegimi her dk korkutuyormusum lanse ediliyor baska bir sekilde uyku teknikleri varsa anneler lutfen bunlardan bahsedelim şöyle korkar böyle korkrar demek yerine şöyle yapsan daha guzel şekilde uyutursun demenizi bekliyordum açıkçası
gcytmz olkc küçücük çocuğa korku yüklemek çok yanlış … Çocuk yavrum iç dünyasında neler yaşar .. yazık yani .. böyle şeyler yapmayın
olkc gcytmz yazik olan bir sey yok hanfendi korkutmuyorum uyuyalim annecim kopek gelir diyorum korku durumu yok o an oyle korku görsem zaten asla demem
kimbumadam olkc Ben de kedi tırmalar köpek ısırır diye korktuğum için “ belki dokunmandan hoşlanmayabilir ” diyorum işte Ahh ah
talhamamy olkc ben şöyle diyorum camdan dışarı bakıp karanlık oldu artık herkes uyudu köpekler uyudu kediler uyudu vs zaten dışarda da sevmesine izin veriyorum kedi köpek korkmamış oluyor hem
Deletedmom2987 olkc binbir türlü uyku tekniği var masal anlatmak, ninni söylemek, dua açıp dinlemek köpek gelir diye uyutmak nedir ? kaç yaşındasın sen ? benim çocuğum köpek havlaması duyunca korkmasın diye o dışarıda biz güvenli yerdeyiz evimizdeyiz diyorum biraz 🧠 kullan.
Retzja Berbat bir yöntem. Akıl sağlığından şüphe duyuyorum, inşallah trollsündür de 23 aylık çocuk böyle korkularla uyumuyordur.
patlakprezervatif olkc köpek gelir demenizdeki amaç tam olarak nedir? Binlerce söylenecek şey varken neden böyle bir şey tercih ettiniz?
patilikiz olkc iyide köpek geliyor uyu demek ne demek tam olarak. Yani köpek uyumayan çocuğu görürse ne olacak mesela? Neden uyuması için bu yolu seçtiniz yani. O yaştaki çocuk korkar içten içe. Hiç iyi örnekler değil bunlar. Dünyayı yeni tanıyan çocuğa söylediğiniz şeye bakın. Büyüyünce de köpek taşlıyorlar hayvanlar suçlu oluyor ! Neden taşlıyorlar çünkü bilinçaltlarında köpek kötü travması kalıyor.
zeynep865 olkc korkup uyumuyorsa köpekle uyuması nasıl bağdaştırıyorsunuz ? Bunu hangi maksatla söylüyorsunuz yani ? Kendinizi mi kandırıyorsunuz
Kitsu olkc yani iddia ediyorum uyku konusunda benim kadar uğraşan çok az anne vardır. Siz mesela hiç 3 saat uyutmaya çalıştınız mi ? Gece uykusuna geri döndürmek için 2 saat uğraştıniz mi ? Bunun net bir çözümü olsa paylaşırım ama her bebek özeldir. Tam uyku saatlerini ayını chat cgpt ye yazarsanız bir plan yapar. Onun dışında asla ama asla yapmamaniz gereken şey korkutmak. Oh ne güzel ya hiç mi vicdan azabı cekmiyorsunuz hiç mi dusunemiyorsunuz hiç mi empati kuramıyorsunuz bunu bakıcı yapmaz.
oglumubeklerken olkc yani köpekle ya da başka şeyle korkutmak haricinde dünya kadar uyutma yöntemi var aslında. Ninni söylemek Çocukla biraz sohbet edip sonra uyur numarası yapmak mesela ben bunu bi dönem yapıyordum Kitap okumak mesela iki yaşından beri böyle uyuyor oğlum şu an 4 yaşında Dua açmak dinleyerek uyumasını sağlamak Ayakta sallamak Kucakta sallamak Beşikte sallamak yani sallamaya karşı da olsam köpek geliyor uyu demekten daha iyidir sallamak Ya da en kötü otur bekle uykusu gelene kadar uykusu gelince zaten mecbur uyur daha ne diyim
emosss__ olkc böyle şeyler doğru değil korku vererek halledemeyiz herşeyi psikolojik olarak etkilenirler 23 aylık bebek artık etrafında olan biten herşeyi anlıyor. Uyuması için güzel şekilde ikna edin
Pamukhanim_ olkc işinize karışmak gibi olmasın ama yanlış geçen bununla ilgili ben bir post açmıştım yengem kuzenimi buna benzer uyuturmuş uyu bak sakın gözlerini açma öcü gelir falan dermiş ve kuzenim kaç yaşına kadar hep korkmuş uyansa da gözlerini hiç açmazmış 20 yaşında ve hâlâ söyler bunu çok korkuyordum der
Esraesra08 Nikita benim oğlumda 2.5 yasında çok aktif dısarı cıkardığımda eve girmek istemiyor bel ağrım var bazen kendini yere atıyor kaldıramıyorum ve bende diyorum açıkcası mecbur kaldığım için ama emin olun hiç korkmuyorlar köpekleri görünce koşarak köpeğe dogru kosuyor sevmek için
olkc Esraesra08 aynen katiliyorum size korkma asla olmuyor cocugumda yoksa ben asla korkutamam korksa
Esraesra08 olkc ayrıca korkabilirler bunda kötü olan ne var yahu dışarda ipsiz sapsız bir çok köpek var kaç tane çocuk yaralandı öldü ben istemiyorum mesela öyle her gördüğü köpeğe gitmesini korkuyorum çünkü uyuyorsa şayet devam edin kimseye de aldırış etmeyin önemli olan başka şeylerle tehtit etmek korkutmak işte seni terkederim bilmem ne yaparım gibi bunlar olmamalı köpeklerdende korku versin yola fırlıyorlar ya da başka tehlikeli şeyler yapıyorlar bu tür durumlarda işe yarıyor