Benim oğlumda 6 aylıkken yataktan düştü . Düştükten sonra gözlemledim bir yerinde morarma kızarıklık yoktu. Kusma yoktu. Bilinçsizliklik yoktu çok şükür.o yüzden doktora götürmedim.
Bir doktorun açıklamasında düşme sonrası gözlem önemli bilinç kaybı kusma tarzı şeyler yaşanırsa doktora götürün diyordu . Sizin bebeğinizde farkettiğiniz bişey var mı ?