Benim de bebeğimin doğduğundan beri sol gözğnde akma var sürekli yaştıyor ve çapaklanıypr gözyaşı kanalı tıkanıkmış masaj önerdi doktorlar damla da kullandık ama yaramadı 1 yaşına kadar geçer geçmezse küçük bir operasyon dediler. Şu an bebeğim 5. Ayın için hala geçmedi ne yazık ki :(