Bende Molfix 5 numara kullanıyorum ama çok şükür diyeyim öyle Bi sorunla karşılaşmadım hiç
Hatta büyük tuvaletini yaptığında bile taşma olmuyor diyebilirim sadece o sırada kızım çok poposunu yere sürterse kenarları taşıyor o kadar
Siz de niye böyle olmuş ki
Ben prima ve sleepy kullandım ikisi de pişman etti zaten prima iğrenç kokuyordu 1 kere çiş yapsa bile ondan Molfixe geçtim