mervebrs Kizlar 35. Haftada doğan bebegimin göbeginde sislik farkettim suan 1.5 aylığız internette fıtık diyor başına gelen var mı doktoruna soracağım haftaya ıkininca aglayınca çıkıyor
irem_zengn mervebrs benimde bebeğim 35+3 te doğdu şuan 45 günlük 1 hafta dır farkettim göbek deliği şişiyor ağlayınca sağlık ocağına götürdüm göbek fıtığı olmuş dediler çok ağlamaktan ıkınmaktan olurmuş geçer dediler ilerleyen zamanlarda
mervebrs irem_zengn insallah gecer cnm bnde dr sordum 6 aya kadar gecer dedi korkulacak birsey yok dedi