Aselinannesiii1903 Numaraları gözlük alan var mı burdan Atasun optik daha uygun denildi fiyat olarak doğru mu
SevimliHayaletCasper Aselinannesiii1903 yarın kızıma alıcam sanki orda çok çeşit yok gibi ama bi bakarım yine
ummukerem Aselinannesiii1903 evet kendi markası uyguna geliyor ama cam fiyatı arttırıyor genelde zaten özellik ekledikçe ama çerçeveler uygun ve garantili o yüzden ben hep ordan alıyorum güneş gözlüğü vs de
Deletedmom2987 Aselinannesiii1903 ben kullanıyorum hep atasundan alırım iki sene önce çerçeve mavi ışık korumalı cam +turuncu garanti 3 bin vermiştim çerçevesi inesta