[silindi] egzamalı saça dalini kullanmayın bence.
Benim kızım 4 yaşında saçları kıvırcık ve sık yani saçları çok. Bu zamana kadar gül suyu incia siveno babyton sprey kullandım en beğendiğim babyton oldu o biraz daha kremsi yapısı var cok daha güzel açıp yumuşacık yapıyor diğerleri de iyiydi ama ben babytonu daha cok beğendim. Banyoda da yine aynı markanın saç kremini kullanıyorum şampuan olarak da agarta kullanıyorum.