Merhabalar doktorumuzun önerisi ile ek gıdaya bir süre önce tadımlar ile başladık . Tadım sürecini tamamladık 3 gün kuralı uygulamadık yoğurt harici . Ama şöyle bir sorun var ki bebeğim kaşığa ağzını açmıyor hiç açmadı ben güldürüyorum vs öyle veriyorum dili ile de gıdayı itiyor. Yani ısrar etmiyorum ama bilemedim. Mama sandalyesinde istediği taktirde dik duruyor boyun kontrolü iyi ama sürekli sağa sola eğiliyor yemekle hiç ilgilenmiyor kaşığı fark edip ağzını açmıyor. 5 ay 23 günlüğüz. Biz yemek yerken de öyle ağzını açmak saldırmak şapırdanmak falan yok sadece hayretler içinde izliyor 😂😂😂 böyle bir durum yaşayan oldu mu doktoruma danışmalı mıyım hazır değil olabilir mi fikri olan belirtirse sevinirim 🥰