Yıllar yıllar önce Japon mutfağı üzerine bir restorantta denemiştim ve yarabbi o ne berbat bir şeydi… koca bir dilim somonu canlı canlı yemeye çalıştım adeta. O günden sonra bir şans daha vermemiştim ki ülkesinde deneyince buymuş dedim, gerçekten çok lezzetliydi, ilk yediğimle alakası yoktu. Yosun sevmediğim için nigiri çeşitlerini yemiştim, tavsiye ederim. Maki deneyecekseniz başlangıç için vegan veya vejetarjen roll’ler deneyebilirsiniz. California roll de güzeldir. Karidesli bir seçenek varsa ona da mutlaka şans verin.😋