Kızlar ne başlık yazacağımı bilemedim . 14 aylık bebeğim var normalde ev içinde gel gel yapar güle güle yapar güler sesler çıkarır Nene dede baba vs der hareketlidir. Hareketli şarkılarda oynar. Ailemizden uzakta yaşıyoruz burda kimsemiz yok bir kaç arkadaş ve dışarı çıktığımızda gördüğü insanlar harici kimseyi canlı kanlı görmüyor oğlum akrabalarımızla hep görüntülü konuşuruz. Neyse gecen gün avmye gittik bir kadin oğlumla güldü öpücük falan attı sevdi yani iletişim kurdu ama oğlum donuk bakıyor gel gel yap diyorum hiç bisey yapmıyor gülmüyor bile yabancılık çektiği çok bariz , ben oğlumun yabani gibi büyütmesini istemiyorum zaten bir gün çıkmasak ertesi gün mutlaka dışarı çıkarız hani insan görsün diye ama bu şekilde olması strese sokuyor beni daha yaşı küçük aşar mı zamanla ya da bu durum için yapbilecegim herhangi bir şey var mı ya da korkulacak suphelenmemi gerektiren bir durum bilemiyorum 🤷♀️ yanıtlarsanız sevinirim ☺️