selinam aynı durumdayız kızımla kendim ilgilenmek istediğim için işime ara verdim, işe başlamak zorunda olan anneleri hariç tutarak bu yorumu yapıyorum; tuvalet eğitimini, mahremiyeti öğrenmesi gerektiğini düşündüğüm, kendini daha net ifade etmesini beklediğim için 3 yaşa erteledim, bu becerilerinin gelişmediğini düşünseydim 4 yaşı bekleyecektim. Şubatta başlayacak kızım sonrasında bende işe dönüyorum.