fatsfats Doktorun demesi üzerine annem kullanmıştı mecburi olarak öyle çok fazla acıtan birşey değilmiş annemde taktımdan sonra adetten kesildi ilk başlarda düzensizlik yaptı sonra yavaş yavaş hiç olmadı annem 44 yaşında yanlış bilmiyorsam 5 senedir hala kullanıyo belirli bi sene sonra eskisi çıkartılıp tekrar yenisi takılıyor bildiğim kadarıyla gençlere önermiyorlar tamamen hormonları bozuyormuş birde her doktor takamıyo böyle bi niyetiniz varsa doktorunuzu da iyice araştırın