O düşmeler delirtiyor insanı🤦🏻♀️Ağlamıyorsa,kafası şişmediyse kızarmadıysa,gözlerde kayma yoksa,kusmadıysa sorun yok.2 kez yaşadım onu.hemen sakinleşdirdim güldürdüm falan.inşaAllah sizde de bişey olmamışdır.uyandığında bakarsınjz bişey yoksa yarın tedbir amaçlı götürürsünüz doktoruna