myangelson biz yetişkinlerde inat olarak düşünülüyor aslında keşif serüveni imiş 😃. Kendini gerçekleştirmeye başlaması imiş. Yaşına girmek üzere 10 aylıkken yürümeye başladı. Onu çözdük, şimdi anasını çıldırtmaya devam. Ellerini artık emeklemek için kullanmadığından oral dönemi de pik yaptı. Üstüne bir de diş çıkartıyor. Ya parmağı ağzında ya bulduğu herhangi bir nesne 😅