Merhaba kızlar, geçenlerde bebeğimin boğazına sürekli süt kaçıyor diye yazmıştım. Meğerse sebebi buymuş. Bana sütün tazyikli sağ öyle ver demişti sağlık personelleri. Ben sağdıkça sağdım, süt de coştu meğer ne büyük hata yapmışım. Zaten şimdi sağsam da sonuç değişmiyor hala tazyikli.
Sonuç olarak bunu yaşayan var mı, nasıl geçirdiniz? Neler yaptınız da kaç güne geçti?