22 aylık bebeğimiz var normalde yapmadığı şey emziğini alıp yatağına girmek mümkünatı yok böyle bir şey yapmaz sürekli annenin dibinde ya babanın dibinde ama dün akşam üzerinden beri emziğini alıp yatağına giriyor ve kapıyı da kapatmamızı istiyor yalnız kalmak istiyor biz anne baba olarak çok üzülüyoruz dünden beri neden böyle yaptığını bilmiyoruz da ilk çocuğumuz aranızda yaşayanlar var mı bilgilendirebilir misiniz? Onunla ilgili