3 hafta önce herpes olduğumu öğrendim. Çok acılı bir süreç geçirdim ve bunu ben nereden buldum diye düşünmekten bunaldım . Biraz stresli biriyim .Psikolojim etkilendi . Bebeğime de sütü sağarak veriyorum . Acaba sütten geçer mi bu lanet hastalık . Aşısı da yok . Vücudumuzu kopyaladigi için aşı geliştirmek zormuş. Eşime ve bebeğime geçecek korkusuyla yaşıyorum. Bebeğimin altını almak bana kabus geliyor .ya bulasirsa diye . Ve ömür boyu bununla yaşayacağını bilmek ölüm gibi geliyor . Eşime yakinlasamamak sanki beni kadınlığımdan ediyor duygusu mahvediyor .