ysmn120 Minigim38 tövbe yaa bu dönemde böle dıyen ınsanlar ıyılık degıl bence köstek oluyorlar cevremızde bıtane akıllı ınsan yok hepsının pıskolojısı nanay 😆😆😆
Minigim38 ysmn120 ya gerçekten neden böyleler hepsi korku filmi gibi 😄Alalhtan Benn hiç umursamadım herseyi yaptım bolca dua açtım kalbime kötülük getirmedim şuan 3 yaşında
ysmn120 Minigim38 masallah bende çok ınanmam böle seylere ama hormonlar bazen o ankı kaygı ve panık gelınce beyne kodlandı ıcın ıster ıstemez ınsan onuda aklınagetırıyor kodlamamak lazm beyne zaten bunu kodlarsan bu Sureklı beyınde tekrarlıyor