arasmomm48 bende üzülürdüm. İki gelinimiz var el bebek gül bebek, bende bir evin bir kızım öyle zor şartlara evlendim , ama hayat öyle bişey değil yani bir şekilde yoluna giriyor her şey. Ama oturduğun yerden hım hım hım bir insana kurulmak ne kadar kötü ya. Allah razı olsun yengelerimden, hatta abilerimden. Böyleleride olabilirdi hayatımızda çok şükür