kubyackck Kızlar normalde bebegım 6 ay 4 günlük ben dıyorum kı 6 aya gırdı doldurmadı 6 ıncı ayın içinde doldurması için , kayınvalıdem ve annemde dıyor ki 6 bıttı 7 den gün alıyor onlar 7 dıyor ben 6 yanı ben mı anlatamıyorum
eminegzel kubyackck 6 bitmiş 7. Aydan gün almışsınız . Ama 6 bittiği için 6 aylık demeniz gerekiyor bebeğiniz için.
Susuu28_ kubyackck ayy evet buyukler oyle soyluyor ya kizim 10 ay 16 gunluk annem der mesela 11 dolucak 12 ye girifek diye bende 11 olacak diyorum 😁
nnoktaa kubyackck hiç zorlamayın. Yaşlıların hepsi aynı 😂 değişik bi hesapları var. Mesela kayınpederim oğlum için 3 yaş oldu diyor. Hesaplaması farklı. 2 doldu bitti şimdi 3e başlayacak diye 3 yaşında oluyormuş 😂 artık böyle hesap yapanlara he deyip geçiyorum
serifenurrr Aynı benim kayınvalide 4 aylığa yeni giren çocuğa 5 aylık oldu diyor 🤣 yani bu çocuk eylülde doğdu 1 yaşına o zaman girecek ağustosta değil mesela he he diyin geçin
12betul kubyackck Aslında basit 6 ay 10 güne kadar 6 aylık 6 ay 10 dan sonra 6,5 aylık 6.20 den sonra 7 aya 10 gün var 😂😂 Yani ben böyle yapıyordum . Gerçi benim de gün belirtme hastalığı var 6 ay 5 günlük ise illa o şekil söylerdim de