momica ben ataklara inanmıyorum yani elbette çocuğun büyüme sıçrama dönemleri var ama kesin bu haftalar vs değil benim gözümde her çocuğun ayrı bir süreci var . Sürekli atak diyip kendinizi zorlarsanız da geçmez zaman . Akışına bırakın dünyada ilk günleri büyüdükçe adapte olma süreci değişecek böyle düşünün gene rutinlerinizi uygulamaya çalışın ama bebeğiniz daha dünyada birkaç aydır var kesin huyu böyle rutini böyle diye düşünmeyin. Her yeni uyaran her yeni gelişim değiştirebiliyor bünyesini. Özetle kendinizi atak haftası diyip strese sokmayın . Her şey gönlünüzce olsun.