Ümraniye devlet hastanesine gittik. Çölyak pozitif çıktı. Dr hemen parça almayalım takip edelim 3 ay dedi şurup verdi. Bşr kaç gündür aşırı şiddetli karın ağrıları tekrar başladı. Devlette aslaaaa randevu yok. Bildiğiniz Ümraniye çevresi çocuk gastroenteroloji dr var mı