Kızlar oğluö 4ay 8 günlük atak haftasımıdır nedir ben üç aydan beri çekiyorum ama son r haftadır zirvede yaşıyoruz asla meme ve ayakta sallanma dışında uyumuyor önceden memede uyurdu oturduğum yerden ona razıydım şimdi aşırı yorucu alışkanlık yapmasından korkuyorum sizce geçici bi süreçmi?
Bu süreçten geçen Annenlerin destek mesajlarına ihtiyacım var